«Не вражає настільки ж, як Ghost of Tsushima» — Зʼявилися перші відгуки преси на Rise of the Ronin
Rise of the Ronin, екшн з елементами Souls-like від творців трилогії Ninja Gaiden та дилогії Nioh, виходить уже 22 березня ексклюзивно для Playstation 5.
Студія описує гру як японський екшн про Роніна, самурая без господаря, у відкритому світі з вражаючою бойовою системою та нелінійним сюжетом, оскільки вибори гравця зможуть змінювати його. Доведеться не лише змагатися холодною зброєю, а й комбінувати її з вогнепальною. Не дивлячись на той факт, що у Японії епохи Едо (19 століття) не було рушниць та пістолетів, наявності вогнепальної зброї у грі є сюжетне обґрунтування. Її завезли британці, які частково захопили країну. Головному герою доведеться припинити панування нових господарів та повернути Японію японцям.
Деякі західні видання та блогери опублікували прев’ю матеріали по Rise of the Ronin на основі перших годин у проєкті, ми виписали деякі цікаві тези:
Розробники з Team Ninja віддали перевагу більш важливим речам, аніж графіка. Гра відчувається як мікс сюжету та дослідження світу із Assassin’s Creed 2 з боївкою Ninja Gaiden та складністю Dark Souls. Усі вищезгадані компоненти зроблені на високому рівні та гарно доповнюють одне одного, що робить проєкт загалом дуже якісним.
IGN
Rise of the Ronin відчувається як багато різних ігор в одній: Assassin’s Creed, Ninja Gaiden, Ghost of Tsushima, Nioh та Sekiro. Боївка у грі базується на парируваннях та відбиваннях, вона приносить особливу насолоду коли ви входите у ритм та перемагаєте противників одного за одним. Загалом складність нижча, ніж у минулому проєкті студії – Wo Long: Fallen Dynasty та ближча до Ghost of Tsushima.
VGC
Rise of the Ronin – наступний крок для Team Ninja, студії що розробила одні з найкращих лінійних екшенів з глибокою бойовою системою Ninja Gaiden та Nioh. Можливість розвивати різні гілки здібностей та грати від різної зброї робить її доступнішою для більшої кількості гравців. Вона досі складна і потребує чималих здібностей від гравця, але просто має додаткові опції складності для більш широкої аудиторії. Відкритий світ у Rise of the Ronin має чимало сторонніх активностей, а сюжетні повороти дуже інтригують.
GameSpot
Порівнюючи Rise of the Ronin з минулими іграми студії, вона відчувається грандіознішою, глибшою, більшою і дійсно кращою. По першим чотирьом годинам важко говорити про гру загалом, але перші місії були просто захоплюючими. Не дивлячись на це, Rise of the Ronin гарна, але не відмінна гра. Вона не вражає настільки ж як Ghost of Tsushima.
Push Square
Найкращі аспекти гри це дослідження відкритого світу та якісна бойова система, проте розмаїття ворогів підвело. Вони в основному люди з однаковою ближньою або далекобійною зброєю. Гіперреалізм такій грі зовсім нідочого, хотілося бачити щось по типу Йокаїв.
Fextralife
В цілому Rise of the Ronin якісна та весела, але пам’ятайте, що ви чуєте думку людини, яка не купувала гру, а отримала її безкоштовно для огляду. Питання, чи захочете ви брати її, коли існує Ghost of Tsushima, яка в багатьох аспектах краща, а коштує дешевше. Моя основна претензія, що у аспектах візуалу та сеттингу проєкт не відчувається тим, який заслуговує повноцінної вартості, коли є кращий аналог. Звичайно, питання не стоятиме для тих, хто вже знайомий з Ghost of Tsushima та хоче чогось подібного.
Rurikhan
Я великий фанат ігор Team Ninja в першу чергу через якісну бойову систему, але Rise of the Ronin це великий крок назад порівняно з Nioh 2 та Wo Long: Fallen Dynasty. Крім цього, графічно відкритий світ зовсім не вражає, хоча мова йде про ексклюзив PS5. Особливо порівнюючи її з Ghost of Tsushima, яка має схожий сеттинг і виходила на PS4. На сьогоднішній день проєкт відчувається застарілим та середнім у всіх аспектах, окрім боївки. Також вас може засмутити складність, оскільки хоч все і виглядає видовищно, але грається досить легко. Видно, що проєкт розрахований на більш широку аудиторію.
FightinCowboy
Підсумовуючи, можна сказати, що Rise of the Ronin це не Nioh 3 або Ghost of Tsushima 2, а щось інше та унікальне. Хоч гра і не може похизуватися пейзажами ігор рівня власних студій Sony, у ній дуже великий акцент на дослідженні світу, бойовій системі та нелінійному сюжеті, що повинно привабити до гри ласу.
Огляди на Rise of the Ronin вийдуть 21 березня о 13:00 по Києву.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)